nie jestem zadny ekspertem, ale z moich przemyslen to wydaje mi sie, ze:
robisz blad przy wyprowadzeniu auta - za duzo gazu, albo zla kontra(zly kat) (moze oba?)
1. za duzo gazu - asr zareaguje slusznie z tym jak jest zaprojektowany, zapobiegnie uslizgowi kol. a ze system ten nie ma kontaktu z ESP(brak), to nie wie ze jedziesz w poslizgu
2. zla kontra - skreciles za mocno lub za slabo kola do katu poslizgu i nie sa one skierowane na "wprost" - zamiast wyciagac auto po dodaniu gazu zadziala jeszcze silniej mech. roznicowy i ktores z kol bedzie sie krecic szybciej od 2=> asr je zblokuje i zamiast pomocy bedzie wieksza kaszana
moja rada - (ja do wyglupow zawsze wylaczam asr, ale na drodze asrON), wiecej precyzji(kat) a mniej gazu przy wychodzeniu i z ASR dasz rade (mam nadzieje, ze nie masz sposobu popisowego - kontra+do dechy, niech wyciaga auto...)
ja uwazam ASR za przydatna rzecz - zwlaszcza w TDI, gdzie w zimie przy wyprzedzaniu nawet lekko dodajac gazu z uwagi na moment kolka moga sie zakrecic... i wtedy nie raz sie przydaje do ASR jak do kazdego systemu trzeba sie przyzwyczaic - to jak kierowcy co wsiadaja po raz pierwszy do auta z ABS a proboja hamowac pulsacyjnie... i narzekaja potem, ze ten ABS nie dziala
robisz blad przy wyprowadzeniu auta - za duzo gazu, albo zla kontra(zly kat) (moze oba?)
1. za duzo gazu - asr zareaguje slusznie z tym jak jest zaprojektowany, zapobiegnie uslizgowi kol. a ze system ten nie ma kontaktu z ESP(brak), to nie wie ze jedziesz w poslizgu
2. zla kontra - skreciles za mocno lub za slabo kola do katu poslizgu i nie sa one skierowane na "wprost" - zamiast wyciagac auto po dodaniu gazu zadziala jeszcze silniej mech. roznicowy i ktores z kol bedzie sie krecic szybciej od 2=> asr je zblokuje i zamiast pomocy bedzie wieksza kaszana
moja rada - (ja do wyglupow zawsze wylaczam asr, ale na drodze asrON), wiecej precyzji(kat) a mniej gazu przy wychodzeniu i z ASR dasz rade (mam nadzieje, ze nie masz sposobu popisowego - kontra+do dechy, niech wyciaga auto...)
ja uwazam ASR za przydatna rzecz - zwlaszcza w TDI, gdzie w zimie przy wyprzedzaniu nawet lekko dodajac gazu z uwagi na moment kolka moga sie zakrecic... i wtedy nie raz sie przydaje do ASR jak do kazdego systemu trzeba sie przyzwyczaic - to jak kierowcy co wsiadaja po raz pierwszy do auta z ABS a proboja hamowac pulsacyjnie... i narzekaja potem, ze ten ABS nie dziala
Komentarz