USTERKA O2 - trzeszczące uszczelki - PROBLEM ROZWIĄZANY

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LUKI
    RS
    • 2005
    • 5776

    USTERKA O2 - trzeszczące uszczelki - PROBLEM ROZWIĄZANY

    nie jestem zadny ekspertem, ale z moich przemyslen to wydaje mi sie, ze:
    robisz blad przy wyprowadzeniu auta - za duzo gazu, albo zla kontra(zly kat) (moze oba?)

    1. za duzo gazu - asr zareaguje slusznie z tym jak jest zaprojektowany, zapobiegnie uslizgowi kol. a ze system ten nie ma kontaktu z ESP(brak), to nie wie ze jedziesz w poslizgu
    2. zla kontra - skreciles za mocno lub za slabo kola do katu poslizgu i nie sa one skierowane na "wprost" - zamiast wyciagac auto po dodaniu gazu zadziala jeszcze silniej mech. roznicowy i ktores z kol bedzie sie krecic szybciej od 2=> asr je zblokuje i zamiast pomocy bedzie wieksza kaszana

    moja rada - (ja do wyglupow zawsze wylaczam asr, ale na drodze asrON), wiecej precyzji(kat) a mniej gazu przy wychodzeniu i z ASR dasz rade (mam nadzieje, ze nie masz sposobu popisowego - kontra+do dechy, niech wyciaga auto...)

    ja uwazam ASR za przydatna rzecz - zwlaszcza w TDI, gdzie w zimie przy wyprzedzaniu nawet lekko dodajac gazu z uwagi na moment kolka moga sie zakrecic... i wtedy nie raz sie przydaje do ASR jak do kazdego systemu trzeba sie przyzwyczaic - to jak kierowcy co wsiadaja po raz pierwszy do auta z ABS a proboja hamowac pulsacyjnie... i narzekaja potem, ze ten ABS nie dziala
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #2
    USTERKA O2 - trzeszczące uszczelki - PROBLEM ROZWIĄZANY

    no, dużo bylo dyskusji o tych tam różnych USTERKACH i WADACH FABRYCZNYCH O2 :diabelski_usmiech , wiec w tym oto osobnym topicu podaje rozwiazanie jednej z nich:

    polecam zastosowanie [shadow=red:508f63fcf0]magicznego[/shadow:508f63fcf0] sposobu w postaci preparatu do uszczelek marki STATOIL :szeroki_usmiech

    od jakiegos miesiąca działa, kiedy zazwyczaj starczało na 3-4 dni, jest cisza, nic nie trzeszczy a i uszczelki wygladaja na "zabezpieczone", tak wiec zamiast jezdzic po serwisach: "na statoil"

    niestety nie gwarantuje skutecznosci, byc moze na uszczelki produkowane w inne dni tygodnia, badz wyprodukowane w innym miesiacu, roku, podczas pelni czy nowiu zadziala zupelnie co innego :twisted:
    pzdr!
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • Voldemort
      Ambiente
      • 2006
      • 134

      #3
      To już o tym po sezonie zimowym dawałem znać (silikonem uszczelki je mać psikać) :szeroki_usmiech
      Ja atakuję czymś co nazywa się tajemniczo K2. Na jakiś miesiąc wystarcza. Zauważyłem że najszybciej odzywają się te w tylnych drzwiach. Łatwo to jakoś powiązać z przecierającym się lakierem w pewnych miejscach. Tak czy siak, silikonik ucisza sprawę. Wręcz zapominam o kłopocie.

      Nara!
      Hokus-Pokus i dwumasa

      Komentarz

      • ===Tomy===
        Rider
        • 2006
        • 552

        #4
        Zamieszczone przez Voldemort
        To już o tym po sezonie zimowym dawałem znać (silikonem uszczelki je mać psikać) :szeroki_usmiech Nara!
        W tych upałach masa plastików zaczęła trzeszczeć. O1, O2 wszyscy mają te same kłopoty. Golf IV znajomego wręcz jęczy

        Na plastiki stosuje bezbarwny smar odporny na temperatury (jest w sprayu w postaci cieczy, po zaaplikowaniu przemienia się w lepką maź). Psikam go często pomiędzy tapicerkę drzwi a blachę. Często trzeszczy przy dolnych narożnikach. Natomiast na wszystkie uszczelki stosuję silikon wysokotemperaturowy Wurtha.
        Rewelacyjne działanie obu środków. Nic nie trzeszczy, a uszczelki lśnią jak nowe (dodatkowo zabezpieczenie przed wodą).
        Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
        Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
        Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

        Komentarz

        • Voldemort
          Ambiente
          • 2006
          • 134

          #5
          Zamieszczone przez ===Tomy===
          silikon wysokotemperaturowy Wurtha

          Czy jakaś trudność w użyciu tegoż :lol: ? Że wysokotemperaturowy?
          Hokus-Pokus i dwumasa

          Komentarz

          • ===Tomy===
            Rider
            • 2006
            • 552

            #6
            Zamieszczone przez Voldemort
            Zamieszczone przez ===Tomy===
            silikon wysokotemperaturowy Wurtha

            Czy jakaś trudność w użyciu tegoż :lol: ? Że wysokotemperaturowy?
            Wysokotemperaturowy oznacza odporność na wysokie temperatury. Tutaj mowa o temp. -40/+300 stopni C.

            Idealnie nadaje się również do autek. Ma tę cechę, że w pełnym słońcu po nagrzaniu nie wykazuje charakterystyki do spływania z nasmarowanych elementów.

            Śkoda Polska stosuje Wurtha w swoich stacjach więc jak poprosicie to Wam przesmarują
            Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
            Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
            Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

            Komentarz

            • oranvag
              Drive
              • 2006
              • 41

              #7
              A może ktoś był w serwisie w sprawie szumiących uszczelek? Jak jedzie się powyżej 120, to u mnie jedna uczczelka z tyłu strasznie szumi. Da się coś z tym zrobić?

              Komentarz

              • ===Tomy===
                Rider
                • 2006
                • 552

                #8
                Zamieszczone przez oranvag
                A może ktoś był w serwisie w sprawie szumiących uszczelek? Jak jedzie się powyżej 120, to u mnie jedna uczczelka z tyłu strasznie szumi. Da się coś z tym zrobić?
                Szumiących uszczelek to może nie (dzięki Bogu mam spokój), ale swojego czasu miałem świsty w przednim prawym słupku przy przyszybiu. Przy prędkościach pow. 120-130km/h mam od czasu do czasu dodatkowego pasażera w aucie w postaci mocnego gwizdu :-)
                Drażni niesamowicie. ASO postawiło diagnozę, że to filtr przeciwpyłkowy. Dzięki forum dowiedziałem się, że to wina jakiegoś nadplanowego, ukrytego otworu w słupku.
                Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                Komentarz

                • wojti
                  Ambiente
                  • 2005
                  • 102

                  #9
                  Co do szumów to jedz do serwisu, wada fabryczna. Poprawią mocowanie tylnej uszczelki. Uszczelnia siliconem. W katowicach u Śliwki problem był znany i chłopaki wiedzieli co z tym robić

                  [ Dodano: Czw 27 Lip, 06 13:33 ]
                  Zamieszczone przez ===Tomy===
                  Zamieszczone przez oranvag
                  A może ktoś był w serwisie w sprawie szumiących uszczelek? Jak jedzie się powyżej 120, to u mnie jedna uczczelka z tyłu strasznie szumi. Da się coś z tym zrobić?
                  Szumiących uszczelek to może nie (dzięki Bogu mam spokój), ale swojego czasu miałem świsty w przednim prawym słupku przy przyszybiu. Przy prędkościach pow. 120-130km/h mam od czasu do czasu dodatkowego pasażera w aucie w postaci mocnego gwizdu :-)
                  Drażni niesamowicie. ASO postawiło diagnozę, że to filtr przeciwpyłkowy. Dzięki forum dowiedziałem się, że to wina jakiegoś nadplanowego, ukrytego otworu w słupku.
                  Opisz prosze o jaki otwór w słupku chodzi bo mam chyba podobny problem. Szumi jak cholera z przodu po prawej stronie. Tak jakby od lusterka.
                  pozdrawiam

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    cholera, chyba zrobilem balagan i mamy trzeci watek o tym samym, zaraz zrobimy porzadek

                    [ Dodano: Czw 27 Lip, 06 13:38 ]
                    no to nie zrobimy, ale chetnych zapraszam do "watku placzu" znajdujacego sie tutaj:
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    Pracuję...